petek, 9. oktober 2009

NIMAM ZA BUREK


No, še uro nazaj sem imel. In to za dva :P Enega je sicer pojedel Bego, ki res ...

Še en povsem zmešan dan. Če odmislim bujenje sredi noči, je bilo vse skupaj precej zabavno. Kot ponavadi takrat, ko je račun prazen se odpravim po nakupih. Priznam, vse najdražje nakupe sem opravil z najsalbšim stanjem na tekočem računu. Prijateljica pravi, da je denar zato, da kroži. Več imaš, več zapraviš.

Pa naj se vrnem k nakupom. Seveda takrat kupujem najnujnejše stvari. Tako sem se danes z Manco odpravil v Graz (mimo Maribora naravnost in desno)v drogerijo kjer prodajajo dekorativno kozmetiko MAC. Raj na zemlji vam pravim, čeprav so nekoliko slabše založeni. In seveda nujno sem potreboval nekaj za prekrivanje podočnjakov in senčilo živo modre barve. Zakaj že? Še sreča, da je njihova Zara precej bolj dolgočasna od naše.

Popoldne me je čakal še intervju z Bychkovo in njenim soplesalcem Mihom. Definitivno imata za burek, ker sta odlična plesalca, za nameček pa še izjemno simpatični osebnosti. Pa še lasten trening v družbi kazinskega polnočnega kluba in burek po treningu ... Pa smo spet tam. Na začetku.

Kdo časti burek?

Ni komentarjev:

Objavite komentar