ponedeljek, 28. september 2009

J'adore ... PIVO Z MIRJAM


Čeprav ga sam nikoli ne naročim. Še največkrat si zmešam kokakolo in gosti sok. Po treningu je to vedno idealna kombinacija, še posebej, če jo mešaš z iskrenim pogovorom.

Od nekdaj sem se zelo dobro počutil v družbi ljudi, ki imajo za sabo nekaj več življenjskih izkušenj kot jaz. Se mi zdi, da uspešno dopolnjujemo in spoštujemo nasprotne pole, ki jih nosimo v sebi. Oni v meni začetniško zagnanost in morda celo naivnost, jaz pa pri njih modrost in širok pogled na navidez vsakdanje in ozkousmerjene situacije. Tudi z Mirjam je tako.

Redko srečaš ljudi, ki ti hitro na pladnju postrežejo vse kar si mislijo. Jed ni vedno najbolj okusna, je pa skrbno pripravljena in vedno začinjena z vsaj dvema žlicama iskrenosti. Obrok, ki ga moraš ceniti, ko ga dobiš na mizo.

Vedno mine prehitro in vedno ima avto parkiran bližje kot jaz. Verjetno zato, da lahko na poti do svojih štirih koles, tista kolesca v glavi stvari še malce predelajo. In kmalu bo tu sreda in čas za novo malo točeno ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar