četrtek, 24. september 2009

PRINC SI!

Te dni težko sledim samemu sebi. Telo ne dohaja uma in včasih, ko noge še vedno držijo, glava že pluje po drugih svetovih. Ugotovil sem, da če vzameš dve tableti za spat, se nekoliko težje zjutraj zbudiš in da je včasih dobro, se ne it kakšne stvari. Čeprav te lekcije še ne obvladam dobro.

V vsej tej silni delovni vnemi se je zgodilo kar nekaj lepih trenutkov. Prvič se je moje ime pojavilo na eni od glasbenih lestvic, založba bo stopila za mojo skladbo in poskrbela za distribucijo, z dekleti se pripravljam na nastop na Pesmi poletja. V dvorani, so se zbrali vsi plesalci in si ogledali naš nastop. Priznam, da takšne treme nisem imel še nikoli in da sem celo malo zmrznil. Pa prijazen nasvet Željka Božiča in simpatično sms sporočilo, kjer je pisalo: "Princ si!" Kava z izjemnim človekom po imenu Andrej Hofer in uspešno zaključena diploma prijatelja Petra, na katerega sem neverjetno ponosen in lahko rečem, da je lahko zgled vsem šolajočim se ljudem ...

Tudi če ni časa, je lahko zelo lepo. Čeprav mi je zapis teh dragocenih trenutkov odtrgal nekaj minut spanja, se je bilo lepo spomniti na stvari, ki so mi polepšale dan ...

1 komentar: