torek, 15. september 2009

PRAZNOVANJE PRIJATELJSTVA

Zadnje časa spoznavam, da ljudje okoli mene niso to, za kar se izdajajo. Imam navado, da določene posameznike hitro postavim na piedestal in sem potem nekoliko razočaran, ko dejansko odkrijem pravi obraz. Včasih pa si malce manj prijetno presenečen nad ljudmi, ki naj bi jih zares dobro poznal, ampak tam do neke mere razumeš, od kje posamezna dejanja, besede in odločitve izvirajo in jih pač sprejmeš kot take. Čeprav boli ...

No, nisem imel namena težit s tem postom. Pravi namen je praznovanje. Veselje ob prvi obletnici, ko lahko praznujem, da je v moje življenje vstopila oseba, ki je le v nekaj mesecih začela stanovati zelo blizu mojega srčka. Kot se za prvo obletnico spodobi, sva jo pošteno proslavila v Kongu pa so nama prižgali celo pravi mali ognjemet. Kljub temu, da je najino druženje praznovalo šele eno leto, sva ga zalila kar dvakrat. Drugič daleč od mestne sivine, na svežem cerkniškem zraku. Božansko.


Ne da se mi razlagat, koji si mi ti faktor, da ti lahko rečem marš u podrum. :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar