sreda, 16. december 2009

J'adore ... ČVEK Z ALENKO


Sedi v sosednji pisarni in kljub temu da do kadilnice in avtomatov s sladkarijami (prisežem na mami, da jih nikoli ne uporabljam :P) vodi še ena krajša pot, vedno izberem tisto, ki me pelje čez redakcijo, kjer sedi malo morje pridnih in ustvarjalnih ljudi. Tudi ona.

Zadnjih nekaj dni, sem jo vedno ujel pri intenzivnem telefonskem pogovoru in sem ostal brez doze čveka, v katerega se vedno hitro zapleteva. Zato sem do avtomatov hodil vse bolj pogosto (aja tega ne počnem) in sem si končno uspel priboriti nekaj minut. Nekaj iskrenih minutk. Tema niti ni pomembna, čeprav se redko odmakneva od medčloveških odnosov in reševanja sveta tako ali drugače.

Ne poznava se dolgo, vseeno pa vedno dobim občutek, da lahko na mizo vržem vse kar me veseli, pesti ter boli in nikoli ne ostanem brez prijaznega nasveta. Veliko srce je tisto, kar jo dela najbolj posebno. Uživam ob tem, da sem ob njej lahko vedno v svoji najbolj naivni različici, najbolj otroško ranljiv in malo ljudi me navdaja s takšnim občutkom. Vedno pogreje in objame s pozitivno energijo ... sonček pač.

Alenka Mirt Iskra je zagotovo oseba, ki bi morala biti prisotna prav na vsaki viziti, ki se zgodi na našem planetu. Le nekaj trenutkov v njeni družbi in prav vsak bi se počutil bolje ...

2 komentarja:

  1. o shia :D že tolg dolg časa noben ni komentiral na mojem bolgu, da sploh nisem opazu :D hahah


    tenkju*

    OdgovoriIzbriši