nedelja, 3. januar 2010

NAJLEPŠI SVET ...


Vse kar lahko misli ustvarijo, lahko sami dosežemo. In kaj ustvarjajo naše misli? Kaj si želimo doseči? K čemu stremimo? Kaj nas vodi na naši poti? Smo dobri? Se zavedamo soljudi in ostalih bitij? Zares zavedamo?! Ne samo, da vemo, da je nekdo tam. Da se dejansko vidimo?

Poglejmo v notranjost ljudi s katerimi živimo. Jih lahko čutite? Jim verjamete? Jim zaupate? Lahko užijete njihov čisto energijo? Ali so le kot vozniki avtomobilov, ki se v gneči prebijajo po nasprotnem pasu avtoceste, vas pa skrbi le kdaj se bo kolona na vaši strani premaknila naprej. Si sploh želite videti, kdo živi z vami in kam drvite?

Od kar sem pogledal Avatar, se neprestano sprašujem, kako lahko najlepši film, kar sem jih videl, prikaže večino pripadnikov človeške rase in njihove vrednote, kot najgrše izmečke vesolja? „Oni so že zdavnaj ubili svojo mater,“ so besede, ki so me zlomile. Smo zares tako požrešni? Da smo priča propadu vrednot, mi je tako ali tako jasno že dalj časa. Kako lahko znanstveno-fantastični film zrcali najiskrenejšo realnost?

Naše duše potujejo. Potujejo po različnih svetovih. Tam nekje je zagotovo svet kot je Pandora. In če se bomo tukaj dovolj dobro naučili in se znebili tiste puhle človečnosti, nas mogoče čaka pot v enost.

I see you!

p.s. Če kdo še ni pogledal filma, toplo priporočam. Zagotovo film z enim najmočnejših sporočil ...

2 komentarja:

  1. Dotaknil si se me, moja mlada duša je vzdrhtela :D

    OdgovoriIzbriši
  2. i love you ... naše duše so tak nepremagliv paket k se zebrejo skupaj... razturajo vesolje *****

    OdgovoriIzbriši