sreda, 6. januar 2010

ONA ... ZALJUBLJENA ...


Hmmm... Današnji horoskop me za spremembo ni razočaral. „Danes boste dočakali obisk, ki vas bo povsem razveselil. Osebe, ki vas bo obiskala, niste videli že dolgo, zato boste res navdušeni,“ so zapisali in res je bilo tako. No, ni me ravno obiskala, sva se pa dobila v centru mesta. Minila sta več kot dva meseca odkar sva se nazadnje skupaj smejala. V bistvu sva bolj jokala, oziroma če smo natančni sva iskala trenutke smeha, v situaciji, ki je bila naravnost za zjokat. Ah, ta njen smeh. Nezgrešljiv. Iskren. Iz dna srca. Kadarkoli. Kjerkoli. Pogrešal sem jo.

Ne vem zakaj me je poizkušala prepričati, da so sprehodi med snežinkami romantični. Niso. Pika. Ni se pustila motiti. „Ura je bila štiri ponoči, ko sva se poslavljala. Poljub v slovo je trajal celi dve uri. Do šestih,“ razlaga in mimogrede doda: „Seveda je lilo kot iz škafa in to, da bi poiskala streho nad glavo se nama ni zdelo pomembno.“ Zdaj razumem, zakaj se ji zdijo sprehodi v snegu romantični, sploh pa se ji zdi fino to, da bosta lahko delala snežake. Prišla sva do avtomobila in namesto, da bi se skrila vanj, mi je pomagala čistiti stekla. Z golimi dlanmi. Srečna je. Zaljubljena! Morda pa je sneg topel, če se počutiš tako kot ona ...

1 komentar: